Oma Avarn on digitaalinen 24/7 asiakaspalvelukanava, jonka kautta voit hoitaa asiakkuuteesi liittyviä asioita silloin, kun sinulle sopii.
Oma Avarn on Avarnin asiakkaille maksuton palvelu. Tarjoamme sinulle entistä paremman yhteydenpidon ja hallinnan turvapalveluihisi. Olipa kyse työpyynnöistä, raporteista, hälytysvalvonnasta, laskutuksesta, sopimuksista tai asiakastiedoista.
Pyydä tunnukset Oma Avarn -palveluun
asiakaspalvelustamme!
asiakaspalvelu@avarnsecurity.fi
Arkisin klo 9–15
p. 010 6202 010
Voit helposti tehdä erilaisia työpyyntöjä, kuten uusia tilauksia ja huoltopyyntöjä. Voit myös tarkkailla töiden edistymistä palvelun kautta.
Saat käyttöösi kattavat raportit, jotka auttavat sinua pysymään ajan tasalla yrityksesi turvallisuustilanteesta.
Seuraat helposti vartioinnin kohteita ja tapahtumia. Tarkista lähes reaaliaikaisesti, mikä on hälytysten tilannekuva ja seuraa niiden ratkaisemista.
Hallinnoi laskutustietojasi ja sopimuksia vaivattomasti Oma Avarnissa.
Portaalin avulla voit myös hallita asiakkuustietojasi ja varmistaa, että asiakkuutesi on aina ajan tasalla.
Rajatorpantie 8, 01600 Vantaa
Vaihde: 0204 2828
Sähköposti: asiakaspalvelu@avarnsecurity.fi